En ära att gästa din blogg…

Jag kan ju börja med att presentera mig, mitt namn är Caroline och jag är varken bra på att skriva eller det svenska språket dvs felstavningar och ej utmärkta kommatecken kommer att förekomma.. deal whit it.

 

 

Maria vill du veta om min dag?

Jag berättar min dag…

 

Den började runt 01.55 egentligen jag drömde något fruktansvärt jag dock inte kommer ihåg men det var läbbigt iaf. Ca 01,57 tog jag med mig mitt täcke och la mig bredvid min mamma. Yeah 19år och rädd för allt!!

 

Blev väckt kl 9.00 med frukost på sängen, ägg mackor med te. (Jag kan lätt vänja mig vid det)

 

10.00 in i duschen, 10.03 ut ur duschen… (Min mamma har läst en artikel om att vissa kändisar månar om att inte göra slut på för mycket energi, så jag ville testa)

Det gick sådär, gick in i duschen igen kl 10,05. Ändå stod det i artikeln att ”kändisarna” hinner borsta tänderna på dessa tre minuter också…

 

11.13 beger vi oss mot nordstan för att inhandla min redan undanlagda Overknee stövlar från Bianco (nu mera det nästan dyraste jag äger)…

 

11.46 sätter vi oss i bilen igen för att färdas mot Skene/Kinna.

 

Otroligt trevliga ställen båda två, det shoppades lite också.

 

-       En vin röd Ed Hardy tröja.

-       Rosa basker från Gant.

-       Marinblå club jacka från Jc.

 

        Någonstans emellan baskern och jackan lunchade vi också på Lounge i kinna, mysigt ställe… Mamma åt dagens bestående av Pannbiff och potatis medans jag ville vara lite speciell och beställa en plocktallrik med chili marinerade räkor, vit lök och oliver mix, parma skinka, rostat bröd, ost m.m.

 

Sen var det bara tråk tråk fram till idol då vi fick höra Anna Bergendahls helt makalösa röst.

 

På väg hem från en kort visit hos Sandra fick jag syn på en stor tjock hare som kutade så fort han fick se mig, men han lämnade något en har bebis och då var det plötsligt ingen han hare utan en hona. Iaf jag tyckte så synd om den lille att jag ringde min far (jägaren) bad och bönade att jag skulle få ta med den hem, men inte istället fick jag en lektion om att harar gör så, även rådjur. Like I care, jag ville ju bara sno med mig den hem så att ingen annan skulle få gosa sönder med den. Mhööööök.

 

Maria det var min dag…

 

Jo förresten jag har läst lite i din blogg och du skriver i ett inlägg att Hanna Jeppsson är en tjej man alltid kan lita på när det gäller utgång, haha. Jag fick ett roligt sms idag från henne ”utgång ikväll?” hmm Hanna lilla, du tränade inte i tisdags för att du antagligen har hjärnskakning eller något och nu vill du ut… Hur tänker den underbara jäntan? Diggar henne stenhårt!

 

 

Maria det har varit en ära att få lägga in lite dynga i din blogg som enligt mig skulle kunna ge dig en massa pengar, och jag kan sånt… För jag läser Blondinbellas blogg varje dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0