...

du vet den där känslan
känslan du känner när du precis har träffat någon
och fattar tycke för honom
eller henne

du ligger och tänker på den människan
hela tiden
det pirrar i magen
du längtar tills du får prata med personen igen

du vet hur det känns?

föreställ dig då att inte veta vem det är
vem det är du känner sådär för
vem det pirrar i magen för
vem det är som får dig att känna så som du gör

så har jag det nu
och det värsta
det värsta är att denna person som får mig
att tänka på honom hela tiden
kanske bara driver med mig

jag är beredd på det
jag tror att det är så
men det hade vart lite kul
om det inte vart så

det återstår att se imöra.

men pirret 
det försvinner inte
inte sömnlösheten heller..

Kommentarer
Postat av: Seferaj-Baj

aw, gulligt!:)

2008-09-17 @ 14:32:48
URL: http://emilieseferaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0