football

Äntligen en seger. Känns så jävla bra. 3-0 mot Halmstad. Känner mig lite lugnare nu än innan, Blåvitt har ju inte vunnit en match sen 2 augusti när de mötte Malmö på hemmaplan. Så nu var det väl ändå dags. Hoppas bara att det håller i sig nu.

För övrigt så kollar jag på annan fotboll nu, som jag också hoppas ska gå min väg. Manchester United-Villa Real. 
Nu kommer Christiano Ronaldo in, och det blev ett jävla liv på Old Trafford. Shit asså. Woow. Jag skojar inte. Inte så konstigt när världens bästa spelare gör comeback på hemmaplan, men ändå.
Jag vill så gärna åka dit. Åka dit och kolla en match med United, spelar inte så stor roll vilka de möter. Men det hade varit kul att se de mot antingen Chelsea, Arsenal eller Liverpool. Men som sagt, bara det är United som spelar så blir jag nöjd.
Har pratat med 'Spidda' och han berättade att han brukar få biljetter till deras matcher ibland och nästa gång han får en biljett ska han höra av sig till mig. Och jag kommer inte tveka på att åka. Kommer släppa allt för det! Bor ju gratis hemma hos honom åså (han bor en bit utanför Manchester). Härlig kille det dära! 
Det jobbiga är bara att man behöver prata engelska. Och det är som ni nog vet inte min starka grej.

Malin ringde idag, precis när jag hade lagt mig för att vila lite. Så då blev jag pigg och fick snackat med henne en stund. Skönt att höra lite skånska, var ett tag sen (har ju inte träffat Martina sen i söndags, haha). Sen somnade jag inte om, för då hade jag väl inte kunnat somna nu ikväll. 

Har inte vart så trött idag, kanske inte så konstigt eftersom jag förmodligen somnade i Vita Rummet idag. Tror jag gjorde det iaf.. Men det var skönt isåfall. 

Träning imöra, efter den mat. Fast innan ska jag nog åka till Telia och prata om min mobiltelefon som är konstig. Och precis när den blivit färdigbetald. Så typiskt. Men det är väl bara att punga ut lite pengar och köpa mig en ny telefon. Vet ju redan vilken jag vill ha. Men det är lättare sagt än gjort, inte så att jag skiter pengar precis.. Så vad ska jag få de ifrån?
Rosenlund, here I come!


- "då är den personen tönt-stämplad för livet" -

So long.

Kommentarer
Postat av: sara

Hello murri, so you wanna go to manchester?

It's a nice town i've heard.

have a great day my love!



peace! (haha)

hm

2008-09-18 @ 14:11:53
URL: http://saraviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0