fucking GAIS


fuck fuck fuck.
Är fortfarande irriterad. Kan inte förstå hur det kunde bli såhär. Visst sa jag det innan, att GAIS skulle vinna. Men jag trodde inte att det skulle kunna vara möjligt egentligen. 
Det var längesedan jag var så arg som jag var igår, riktigt förbannad var jag. På Blåvitt, på GAIS och på den jävla domaren som blåste sönder matchen. (ja, han var kass åt båda håll)
Sa till Vickan igår att om jag såg en GAIS:are på ett övergångsställe skulle jag köra på honom.  Det blev tyvärr inte så, och tur är väl det egentligen..

Men arg är jag fortfarande. Och inte blir det bättre av att LG, en GAIS:are jag jobbade med i Eslöv, skickar ett sms direkt efter matchen och ska hetsa. Det är inte bra. Jag var tvungen att behärska mig.
Och vill inte träffa Billy idag. Billy, jävla Billy. Han kommer att vara så dryg.. Jävla jävel.

- "det är gratis för tjejer om killarna betalar" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0