here we go!

Konstigt nog har jag längtat länge efter den här helgen. 
Jag som inte gillar att spela matcher så egentligen, gillar mer att träna. Och nu när han ska kolla på mig sådär också, då känns det extra jobbigt. Snacka om att känna press. Men det ska jag klara av, behöver inte tänka så mycket på det heller egentligen. Bara att göra det jag kan, vad nu det är..

Igår efter jobbet tog jag det lugnt. Åkte till frissan och lät Jossan färga ögonfransarna. Så nu slipper jag se så sliten ut utan sminket. Haha. Sedan började ju Idol och det var man ju bara tvungen att titta på.

Idag efter jobbet åkte Lill-Git och jag till Gårda Johan för att köpa godis. Och ja, jag jobbar med Lill-Git..
Sedan hem snabbt för att byta om och sen till träningen. Efter träningen serverades det mat. Vi kommer ju få det efter träningen varje torsdag i stort sett. Så skönt att slippa laga mat när man kommer hem och är seg efter träningen.

Så imöra åker vi då. Frågan är vad jag ska ha för käk med mig. Men det får lösa sig.
Spelar mot RP imöra kväll. Det är det laget Erik har, ska bli kul att spela mot de iaf. Sen får vi se vad som händer, och vilka man kommer få bo ihop med och så.
Idiot som man är har man glömt sina tofflor på jobbet, så får tejpa ihop ett par gamla eller något.

Vi fick våra kläder idag också. Okej, inte jag. Men alla andra. Skitsnygga kläder iaf, och jag får ju mina snart jag också. Har iaf fått min fina väska. Så det är gött.

Är trött, så ska bara packa och sen sova.

Kommer sakna min Vicktoria i helgen, kommer kännas konstigt utan henne..

- "nej det är inte rasberry, det är hallon" -

So long.

Kommentarer
Postat av: cilladobak

haha japp nästa helg åker laget till Götet för att spela mot er, hade varit så himla skoj att vara med. Men den helgen åker jag på träningsläger med mitt nya lag, H65. =P haha... hade vatt så jävla skoj att möta dig.. attans. Men ni lär vinna med hästlängder..

kommit till rätta i Götet igen?

kram

2008-09-04 @ 20:56:34
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0