i wanna have it now

Jag längtar till vinter nu. När de börjar sälja pepparkaksdeg i affärerna. Då ska jag gå dit och handla. Och sen trycka i mig degen.

Imöra är det match. Seriepremiär. Ska bli kul, för har väntat. Lite mindre kul blir det om man inte får vara med. Vi är 15 tjejer som ska vara med och värma upp åså. Sedan får bara 14 st sitta på bänken. Så jag får se. Vet att jag "hänger löst". Så det är bara att hoppas och ge gärnet på uppvärmningen. Om de då inte redan har bestämt det.
Samtidigt som det känns trist att kanske inte få vara med (för risken är ganska stor) så är jag nöjd. Trodde inte ens att jag skulle få vara med och slåss om platserna, absolut inte såhär tidigt. Så det är väl bara att tacka och ta emot. Men det kommer ändå kännas tungt om Mikael säger till mig att jag inte får vara med. Och ja, jag kommer att gråta. Inte för att jag blir arg eller besviken eller så. Eller jo, det kommer jag bli. Men mest för att jag gärna vill vara med och spela. Eller iaf sitta på bänken.
Men varför hålla på att älta, jag vet ju ingenting förrän imöra. Så får hålla tummarna bara.

Får iaf träffa mina kära vänner Kikki & Bettan. Sen har de med sig en extra besökare, Johanna också. Plus att jag får träffa Jennie med. Så det kan inte bli en dålig dag om jag nu inte skulle få spela.

Men vinna, det ska vi.

Förresten så har vi fått våra snygga jackor, och jag har fått min träningsoverall.

Näe, nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Måste bara vänta tills mamma kommer hem från Önnered. Hon har vart och kollat på Jeffan. De vann.

- "FUCK ME!" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0