inside information?

Jag har fått lite inside information. Frågan är bara om det är sanning. Hoppas det. Jag vet att jag är hemsk, men det är verkligen vad jag hoppas på. För då är jag inte längre en hemsk person på det andra sättet.. Och det är bra.
Och då behöver Vicktoria inte bli lika arg på mig längre. Så in your face :)

Håller tummarna.


Skövde ikväll. Till min favorit, min andra hälft, min vänstra hand..
Ska bli så skönt!


- "jag var tvungen att skjuta upp mensen ifall jag skulle få nåt i helgen" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så skönt att man kan skjuta upp helvetet ett litet tag vid behov ;-)

2008-09-20 @ 11:06:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0