keep on rising

Jaha. Se där ja. Så har man gjort Skövde också.

Det var riktigt kul igår, och det känns idag. Var hos Linda i Jeffans lag. Var väl inte många där när vi kom, men det kom fler efter ett tag. Till slut var nog nästan hela laget där. Sen var det shotdrickande. Hata Gammeldansk. Våga vägra gammeldansk! Men man var tvungen att ta minst en. Tog man bara en var man tvungen att sjunga en snapsvisa, annars var man tvungen att ta två supar. Och eftersom jag inte är så förtjust i Gammeldansk fick jag sjunga. Jag tog Ida Edéns 'Lilla Lisa'. Har blivit en riktig klassiker för mig nu. Gillar Miccos också, 'Titta en älg! - SVÄLJ!'

Linda fick Twister i inflyttningspresent och jag var inte alltför duktig. Men Erica fick ha min rumpa i ansiktet samtidigt som jag hade någon annans rumpa. Åh, vilken härlig syn. Samtidigt som vi spelade twister satte sig Fransson i en stol ute på balkongen. Hon satte sig bokstavligt talat igenom stolen. Har en skön bild på henne sittandes i stolen med rumpan i backen och en finger i munnen. (Nej, jag är inte kass på svenska. Utan det var en sån choklad grej som heter finger).

Tjejerna hade fått VIP-kort på ställena här i Skövde och det var plus en, så jag var Jeffans plus en för kvällen. Så vi besökte två ställen. Det var två riktigt bra ställen och jag hade jättekul. Dansade och sjöng. (Steffi, jag visade de moves båda från A, B och C-klassen. Plus min egna lilla dans, du vet. Tror de blev rätt så impade. Är ingen stjärna på handboll kanske. Men dansa, det kan jag! haha)

Sen gick Us och jag hemåt. Vi skulle hitta ett kebabhouse åt henne. Fick fråga efter vägen när vi stod utanför ett.
Det är inte som i Göteborg precis, jättelång kö på Kebabhouse vid tre tiden. Så vi gick in och hon fick sin jävla kebab. Sedan begav vi oss hem. Jeffan åt och jag pratade i telefon med Lollo som var på ett kebabhouse någon annastans i södra Sverige. Sedan somnade vi.

Träffade förresten mina fd lagkamrater igår. Var kul att se de, även om de tyvärr förlorade mot Heid. Ingen bra match alls. Måste bli bättre, för jag vill åka till Globen och se Eslöv ta SM-guld!
Men Gud vad jag saknar de underbara! Fy..

Iaf. Nu sitter jag här i Jeffans soffa och hon ligger i sängen och sover. Det verkar vara en tung dag och jag är inte alltför sugen att sätta mig i ett tåg hemåt. Trivs bra här. Men ska så småningom bege mig hemåt. Vi ska väl ner på stan och få i oss något mataktigt.. Om jag får liv i Jennifer, vill säga.


- "jag hade inte gått in där om jag var du" -

So long.

Kommentarer
Postat av: steff

hahaha det var ett tag sen jag fick se danserna nu sköld ;) Jag får ta med dig på fotboll nästa gång så kan vi vara cheerleaders och dansa loss!

2008-09-25 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0