secret admire

Är sjuk. Är sådär mesigt sjuk. Ont i halsen och hängig. Så det känns dumt att hoppa över träningen för så lite. Men samtidigt är det dumt att förvärra något nu, innan säsongen dragit igång liksom.


Men något som har gjort mig glad är att jag har fått e hemlig beundrare.
Fick ett sms idag: "Hej din otroligt snygga sak". Jag svarade bara: "Hej på dig själv"
Och då frågade han hur det var med mig åså. Jag ringde med skyddat nummer för att ta reda på vem det var, och jag trodde att jag hörde det. Sedan lade jag på. Då frågar han på sms (för det var en han som svarade) om jag ringde med dolt nummer för att få reda på vem det var. Och jag svarade ja, för det var ju vad jag hade gjort. Och då frågade han om jag inte visste vem jag smsade med, och det gjorde jag ju inte så det skrev jag. Jag undrade om han var min hemliga beundrare och han svarade att han var det. Att han beundrar mig jättemycket. Så nu har jag en hemlig beundrare som ska skicka blommor till mig. Han sa också att hans lägenhet blir komplett först när jag är i den. Ska bli kul att luska ut vem det är. Fast är för nyfiken, och han vill inte berätta vem det är. Egentligen är det ju bara att ringa och kolla vem det är. Men samtidigt är det kul och spännande såhär, och tänk om det är någon jag inte vill att det ska vara. Då är det lika bra att inget veta, för tänk om jag blir besviken. 
Han sa förresten också att han är min drömprins, och då undrade ju jag självklart om vi kommer att leva lyckliga i alla våra dagar. Då sa han: "Ska göra allt för att uppfylla en drömprins krav. Allt för dig min sköna".

Det roliga är att vi aldrig har pratat, åtminstone vad han säger iaf. Men vi har träffats, och han sa att jag förmodligen inte lagt märke till honom. Så är det någon jag träffat så borde jag ju ändå veta vem det är iaf. Och då är bara frågan, vart fick han mitt nummer ifrån om vi aldrig pratat?

Fast det roliga är att jag tror egentligen att det bara är någon som driver med mig. Förväntar mig ingenting, och absolut inga blommor. Skulle det nu vara verklighet så är det bara en bonus.


- "jag tycker inte att du är så fyllig, jag tycker att du är smal" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0