unbeliveable

Tror det stavas så, engelska är inte min starkaste sida precis.

Haha. Carros inlägg är helt underbart.

Har haft mycket att göra den sista tiden. Jobbar och står i. Det är ett väldigt krävande jobb, både psykiskt och fysiskt. (Nej jag sitter inte här och vill ha empati, jag tycker inte synd om mig. Det är såhär det är bara.)
Som jag sa till pappa när han ringde och frågade vad jag gör:
"Tränar och sliter, jobbar och skiter - och äter". Och när jag tänker efter så är det nog bara det jag gör. Det är det jag hinner med och orkar.

Min kära vän Annie Toft fyllde år i onsdags så i fredags var det kalas hos henne. Först var vi hemma hos henne på släktkalas, sedan gick vi ut och gjorde stan osäker. Min man, Peter, var med nästan hela kvällen. Vi var på Bryggeriet, som det alltid blir med de. Men det var trevligt, riktigt trevligt. Träffade massa folk man känner, och jag älskar det! Blev lite irriterad på en av mina (fulla) vänner. Men vi löste det dagen efter, så nu är det ur världen. Jag var nykter och körde, eftersom det skulle vara träningar och match på lördagen. Vi var väl hemma vid halv fyra, efter att vi släppt av Eddiedijana. Annie somnade direkt när vi kom hem till mig och jag var inte alls trött. Men somnade till slut. Upp vid nio för att göra sig i ordning till träningen. Sen var det träning mellan tio och halv tolv. Efter det fick vi mat, makaroner och köttbullar. Och jag åt väl en del, det var jättegott. Sedan vilade vi lite och sen var det dags att gå på träningen igen. När träningen var slut fick vi vilat en liten stund, sen var det uppvärmning för B-laget inför match mot Norrköping. Spelade lika, och vi var inte alls bra. Fy faan asså.
Efter matchen skyndade jag mig hem och duschade. Sedan åkte jag till landet där det var kräftskiva. Eftersom jag inte äter kräftor fick jag köttfärsröra, och det var gott. Det var en trevlig kväll. Sa jag förresten att jag vann på Plump, att jag var plumpfri fram till sista omgången? Haha. Kul var det iaf.
Sedan gick vi ner i lillstugan och lade oss.

Upp vid nio i morse igen. Träning vid tio, så jag fick åka från landet i tid. Efter träningen åkte jag hem, duschade, vilade och åt. Sedan var det samling inför match mot Önnered, Görans Önnered. Och vi spelade lika, så jävla bra var vi. Det var kul att så många var och kollade när vi var så bra. Vi borde ha vunnit egentligen..
Fick spela mer än jag trodde att jag skulle få, och det gick väl bra..

Efter matchen åkte Vickan och jag till IKEA. Ska nog dit i veckan och köpa massa lådor.

Nu sitter jag bara hemma och väntar på att maten ska bli klar. Har kollat på One Tree Hill. Så jävla bra är det. Längtar tills bror min laddat hem de nya avsnitten och de, så jag kan få kolla på det..
Sen ska jag sova, efter att ha talat med min kära vän Jessica. Om hon nu ringer idag.. 

- "I do not care" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0