almost there

Så nu är allt fixat inför imöra. Pengarna växlade, maten införskaffad, väskan packad.. Jag skulle ljuga om jag sa att det var jag som packade min väska, för så var det inte. Mamma gjorde det, hon är för snäll. Sen är hon jävligt bra på att packa, min mamma.
Så imöra är det bara små saker som ska fixas. Spriten ska med, tequila och cider. Kanon.
Sen åker vi. Kanske inte världens roligast resa. Men den här lilla kompisen ska med (min dator) tillsammans med det mobila bredbandet som jag blivit pålurad.. Så medans vi är i Sverige kan jag iaf titta runt lite runtom i världen..



Trevlig Tunisien-resa, kompis!
Jag vet att du inte gillar när jag skriver om dig här, men det skiter jag i..

Kommentarer
Postat av: Patti

Ärligt talat Maria.. Inte okej att mammsen packar väskan fortfarande! ;)haha.. Hur fan klarade du dig egentligen när du bodde i Eslöv? haha... Ha så kul på resan!

2009-04-23 @ 09:29:51
URL: http://barapatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0