cleaning ladies

Städmani a la Skölds’. Så känns det. Jag har röjt på hela övervåningen. Sorterat skor och lagt i lådor, plockat undan skit, dammsugit.. Ja, vad har jag inte gjort?

Och inte nog med det. Mamma tvättar alla fönster. Snacka om att vi har no life. Fast, det blir ju så jävla trevligt här sen bara. Och så luktar det så gott också.



en del av skorna..

 

Måste nog bege mig in i duschen nu. Kommer inte ihåg när det var jag duschade senast, och då är det illa! Så lika bra att slå på hög musik (som om den inte varit på sen jag kommit hem?), gå in i duschen och sjunga så högt man bara kan. Ja, jag sjunger hellre än bra. Eller? 

Fast alla mina lagkamrater vet att jag både dansar och sjunger bra. 

Så är det bara.

Punkt slut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0