fuck fuck fuck!

Skit också. Jävla skit. De förlorade, resultatet blev 1-0 till HIF.

Men vilken jävla domartabbe. Helt seriöst. Vad ska han göra, amputera handen eller?

 

Visst, det är inte lätt att döma, man har en halvsekund på sig att fatta ett beslut. Vi som ser sekvensen flera gånger ser klart och tydligt att det inte var rättvist att döma straff i det läget.

Men lite konstigt att man kan döma hand i det läget, om man inte gör det i ett annat läge med Adam Johansson. Den handen var solklar.

 

 

Fick iaf besök mitt under matchen. Vem som nu har mage att störa mig mitt under matchen? Jo, Caroline Strömberg och Vicktoria Brzuziewska. Att de kan med. Snackade lite åså.

 

Nu är det snart god natt för mig. Är sjukt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0