glory glory Man Utd!

Det var trevligt hos farmor och farfar. Mindre trevligt att IVH förlorade. Så nu blir det Skövde-Sävehof i damfinalen.
När tårtan var uppäten åkte mor och jag hemåt. Jag blev avsläppt utanför Vickan och vi begav oss ut på en promenad. Snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord, om allt och ingenting. Träffade Lillan efter halva vägen och snackade en bra stund. Sedan fick vi vandra hemåt då klockan blev mycket.

Kom precis hem och tänkte försöka sova nu.
Kände mig lite halvfull, brukar göra det när jag kommer hem "sent" eller sent och inte har druckit. Då har jag svårt att gå rakt, att inte vingla när jag ska ta av mig skorna bla.. Men när jag är full, då går jag rakt som om jag går på lina, balansen är det inte något fel på.. Ja, du fattar. Jag är ganska knäpp, jag vet. Men det är ju en av anledningarna till att ni tycker om mig också.


United vann iaf, 1-0. Tjiihoo!


I am still missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0