have you ever seen the rain?

Det blev ingen utgång idag. Dels för att jag inte orkade, och dels för att alla bangade. Alla skulle satsa på lördag. Vafaan, screw lördag. Det är BARA påskafton. Överskattad kväll. Amatörernas afton. Hade varit mycket bättre med NRJ in the clubParkan ikväll.

 

Istället blev det att umgås med min kära familj + min kusin och hans flickvän. Inte fy skam det heller. Men nu kände jag att det var nog för mig, om jag ska orka dagen imöra också. Lär väl vakna i takt med tuppen, och det är inte kul. Men gör jag det, så ska jag ta mej faan bege mg ut och springa. Vad ska jag annars göra? Ligga i min säng, under täcket och bara mysa. Vad är det jämfört med en löprunda tidigt på morgonen. INGENTING!

 

Och imöra blir det ännu mer släktingar, and i love it. Middag hemma hos stål-mormor. Jag har offrat mig att köra, lär ju inte dricka något ändå..

 

Nu ligger jag i min sköna säng som mamma har bäddat med nya lakan. Hon gör det så himla bra mamma, det är så underbart att lägga sig i sängen när hon har bäddat rent den. Lovely mami!

 

 

Ska försöka få mig att sova nu. Får se hur det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0