I feel alive

Solen skiner, himlen är blå
vad det är skönt att leva då..


Rackarns vad vi har flängt runt idag. Först körde vi rally till Stora Höga för att lämna ena bilen, sedan åkte vi till mina farföräldrar. Jag säger som Jennie sa: "Vilka stjärnlirare!". Det räcker så.
Åkte sedan hem och hämtade lite pengar åså. Körde till stan och växlade pengar, besökte systemet och käkade lunch på BK.
Körde sedan hem och Jeffan dök upp. Tjötade och skrattade, sedan åkte Jeffan vidare.



Nu sitter vi här och väntar på att Jessica och Malin ska träna klart. Sedan bär det av mot en affär där maten för helgen ska införskaffas. Undrar vem som kommer att få tillaga maten, det känns som att jag är en het kandidat till det hela. Dock älskar jag att laga mat, så det gör inte så mkt.

Imöra jobbar jag halvdag, sedan bär det av till Hemsedal. Åh, vad laddade vi är. Jessica känner redan nu hur törstigt det kommer att bli på bussen, och jag kan bara hålla med. Frågan är om ett lock cider räcker? Äh, annars har Jennie en massa öl.. Jag är iaf sjukt taggad, och det som är kvar av den här kvällen kommer att gå fort. Och på jobbet imöra kommer tiden också att gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0