i miss you

Alingsås förlorade, men de spelade bra där ett tag.
Sävehof förlorade också. Lite kul att det blir fem matcher i båda semifinalserierna..

Nu är det fotboll för hela slanten, Barcelona-Chelsea. Det får mig dock att tänka på dig.
Ditt favoritlag ju. Men på mina lista av favoritfotbollslag ligger de bara trea. Det är imöra den viktiga Champions League matchen går.. Men tänk vilken drömfinal det kan bli; Manchester United - FC Barcelona.
Det återstår att se hur det blir.
Frågan är vart matchen ska ses imöra då jag inte har den kanalen.

Fast först är det handbollsmatchen mellan Västerås och Skövde som gäller imöra. Den ses hemma hos farmor och farfar eftersom farmor fyller år och jag vill gärna åka dit. Så då blir det att slå två flugor i en smäll.




Härligt sms man hade fått när man vaknade i morse;
Jag saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0