I'm coming home

Nu är vi på väg hem, snart hemma, Vet dock inte vart vi är nu, det är så svart ute, Men skulle chansa på Uddevalla typ.
Har haft en helt underbar helg i Hemsedal med de skönaste människorna. Dock lite trist att vår stuga hade översvämning idag.
Vilken tur att Rolf var hemma och såg att det sprutade vatten ut genom väggen, annars hade det kunnat gå riktigt illa. Vilka av oss som dabbades hårdast av översvämningen? Malin, Killie och jag. Vi som har mest ordning på våra saker. Är inte det typiskt? Tack och lov klarade min dator sig. Och Jennies klocka, som hon fått av sin pappa. Vi var lite oroliga där ett tag, höll båda två på att börja gråta..
Sedan var det en himla tur också att jag hade lagt upp kläder i sängen som jag skulle åka hem i, annars hade jag inte haft något torrt alls att åka hem i..



Jag förstår inte vad som händer med mig.
Tänker på dig hela tiden. Varje gång jag hör en låt så relaterar jag till dig.
Varje gång jag får tid över att tänka, tänker jag på dig.
Tänker ofta på hur det skulle vara att somna ihop med dig, att vakna upp vid sidan av dig.
Du är det första jag tänker på när jag vaknar, det sista innan jag somnar.
Vad är det som håller på att hända med mig?


Kommentarer
Postat av: C.S

myyys, tror du börjar bli kär maria o det e rätt msigt

2009-04-26 @ 23:13:55
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0