im ready

Här sitter man nu påklädd och färdig att bege sig till jobbet. När klockan rang? Om tio minuter ungefär..
Jag kunde inte sova. Då kände jag att "varför ska jag ligga här och åma mig?". Så istället gick jag upp och gjorde mig i ordning så gott jag kunde. Det är bara frukosten som ska tryckas ner, men då jag har en tendens att må illa på morgnarna får jag ta med mig mackor och förtära på jobbet när jag kommer dit. Jag börjar åtta och behöver egentligen inte åka förrän kvart i, men idag åker jag nog tidigare..

Och medans jag ändå är uppe och inte har något att göra så tänkte jag att jag kan likaväl passa på att sitta här vid datorn och titta runt lite. En sak jag nu gör varje gång jag sätter på datorn är att läsa Marias blogg. Började med det nyligen, men jag är fast som om jag satt i Karlsson Klister. Jag gillar det hon skriver, och hur hon skriver det. Och hon skriver om allt. Alltid lika spännande att se vad det står om.. So if you haven't been there, go there now!

Äh, whatE.

Kommentarer
Postat av: Broström

Åh, vad glad jag blev nu. =) Du är så jädra välkommen på min blogg ska du veta. ;)

2009-04-25 @ 00:02:53
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0