I'm singing in the rain

Var ute på en promme med Vickan förut.
Skönt att kunna tänka på annat, om så bara för stunden.

När jag släppte av Vickan började regnet komma, sakta men säkert. Hann dock precis hem innan himlen öppnade sig och det bara öste ner. Åskan och Blixten dök också upp. Jag må vara konstig, men jag tycker det är lite mysigt med åskan och blixtrar åså. Och regnet, det luktade liksom riktigt sommarregn. Görmysigt. Fast det är inte lika mysigt på landet, på Tjörn eller i Dalarna. Då är det bara läskigt och lite skrämmande. Fast mysigt ändå.




Om man slår upp ordet underbar i ordlistan
hittar man en bild på min kära vän Sara Hassling.
Testa. Det är så..

Kommentarer
Postat av: sara hasl

Baaby! adore you, big time!

Blått it is..

2009-04-28 @ 10:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0