park is the shit

Parkan igår  var suveränt! 

 

Efter jobbet körde jag som en idiot till Kungälv för att kolla Anton spela hockey. De vann den matchen, och jag levde mig verkligen in i matchen. Sen åkte vi hem, och jag gjorde mig i ordning. Sedan dök mina kära vänner Annie, Stephanie och Linn upp. Efter ett tag kom även Carro. Vi tjötade, spelade spel och lekte lekar.

Sedan körde Hampe oss in till stan. Det blev ett kortare besök på Bryggeriet, där vi för övrigt träffade G. Var ett bra jävla tag sedan man träffade honom, så det var kul.

Sedan begav vi oss upp till Parkan. Det var lite strul att komma in till en början, missförstånd med listan åså. Men det löste sig ganska snabbt, och vi kom in. Som vanligt.

Inne på Parkan var det röj. Också som vanligt. Träffade massa folk. Och söta Oskar som sa att det är alltid lika roligt att träffa mig. Ja, vad ska man säg?

 

Sedan hetsade Anders mig ett tag, som vanligt. (lovade att lägga upp en bild på honom, men eftersom bilderna inte ligger på datorn än kommer det senare. hoppas det är okej med dig, Anders?)

Kom väl hem vid fem tiden och hade haft så jävla roligt.

 

Jag vill också passa på att hälsa från Annie att det var riktigt jävla kul. Synd för de som inte var där, de missade verkligen något..

 

 

Och ja, jag hade säkert kunnat hjälpa till att fixa in folk. Och ja, jag hade gjort om inte folk hade betett sig som småungar. Hade de vart lite mognare så hade det inte vart några problem. Men vad ska omogna jävlar där och göra? Och varför skulle jag hjälpa de? Nej du, jag tror inte det va!

 

 

Nu börjar förberedningarna inför kvällens bravader. Jessica och Mayra, kan bara sluta med succé!

High five.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0