revenge..

Idag när man var ledig hade man ju hoppats på att få sova tills man vaknar. Tror ni att jag fick det?
Nej! Istället ringer en viss person (vill inte ens nämna hans namn, han är inte värd det!) bara för att förstöra min skönhetssömn. Han ringde endast för att han visste att jag var ledig.
Men du vet vad de säger, hämnden är ljuv. Mohaha!


Nu ska vi först åka till Stora Höga för att lämna den lilla bilen. Sedan blir det kanske fika hos farmor och farfar, efter det blir det ett besök i den stora staden för att springa några ärenden. Växla pengar och skit, köpa lite grejer. Dock inte jag, måste spara så mycket pengar jag bara kan. Får se hur det går med det. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0