running

Det var tänkt att jag skulle ut och springa idag när jag kom hem, men eftersom jag har gjort något med vaden i söndagskväll så tänkte jag att det är bättre att vila. Jag har inget att träna för, förutom för min egen skull..
Lite kul att jag tänker annorlunda nu än om jag hade spelat handboll. För hade jag spelat handboll då hade jag bitit ihop och skitit i att jag hade ont, hade absolut inte satt hälsan i första rummet. Men nu, när jag bara tränar för min egen skull blir det lite mer att jag tänker på min egen hälsa. Undra varför egentligen?






Nej, nu är det Hammarby-Alingsås på webbsport som gäller.
Heje di blåe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag tror en middag är billigare men jag bangar kanske inte det andra alternativet.. Dock är jag just nu mer sugen på en black and white ;)

2009-04-28 @ 20:46:45
Postat av: sara hasl

Sikken snyggedygging i blått!en sån skulle man ha-!

2009-04-28 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0