so nice

Nu har jag legat ute på baksidan i solen hela dagen. Så jälva gött.
Satt på Lugna Favoriter och bara njutit. Ibland har jag nog sjungit med också, stackars de som gått förbi.. Men det bjuder jag på.
Så himla skönt att vi har högt staket också. Högt staket = topless solning. Visst, jag brukar sola topless då jag hatar ränderna man får. Men det känns lite fel att göra det i ett tätbebyggt område om man inte har högt staket. Då kan ju vilken snuskgubbe som helst gå förbi. Och sånt gillar vi inte!

Får väl gå in i duschen om en stund, sen göra mig i ordning för att bege mig till farmor och farfar där det ska fikas och titta på handboll, IVH-SHF. Sen hoppas jag att någon som har Viasat Fotboll hemma vill bjuda in mig på en titt, annars får jag titta på internetuppdateringen. Dock inte alls lika roligt. Det är ju en viktig match ikväll, Manchester United tar sig an Arsenal hemma på Old Trafford. Viktig, viktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0