texas hold'em

Släktmiddagarna hos mormor blir alltid lika trevliga.

Kom hem vid två, halv tre någon gång. Då ville Patrik (min kusin) spela lite Texas Hold'em. Jackie (hans sambo) gick och lade sig direkt. Men vi andra stannade uppe. Först åkte nog mamma ut, sedan pappa. Vi andra satt ett tag, sedan åkte även Patrik ut. Så till slut var det bara min bror Johan och jag kvar. Men vid fem, då var det över. Och gissa vem som vann? JAAAAG! Ännu en gång. Jag är så jävla bra.

300 kr rikare. Känns gött. Synd bara att jag är skyldig pappa 400 för ett par skor vi köpte igår, och mamma 200 för annat..

 

Idag ska jag hem till Jessie och käka middag. Sedan får vi se vart kvällen tar oss. Man vet ju aldrig det.

 

 

Jag har tur i spel, har jag otur i kärlek då? Det beror på hur man ser det.

Jag är nöjd med situationen som den är. Visst, alla behöver kärlek. Men jag får den kärleken jag behöver av mina vänner och min familj. Okej, man behöver väl kärlek kopplad till fysisk attraktion också (tänkte skriva från motsatt kön, men det finns ju de som inte är heterosexuella). Men jag känner att det inte är det viktigaste just nu. Jag får den kärleken jag behöver från motsatt kön också. Så jag har gärna "otur i kärlek" när jag har tur i spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0