the last thing to do

Nu har jag packat allt. Dock inte den här mackapären och det som ska i ryggan som jag ska ha inne i bussen. Frågan är vad man ska ha i den? Cider, godis, dator & tillbehör. Det måste funka.

Har för övrigt målat naglarna.
AAAAJ! Intressekramp! (typ som Eddie i söndags)

Det som är lite tråkigt för min del är att inte är så mycket brown sugar som åker i backarna. Men de få som åker, de ska jag ta mej faan hitta! De ska inte få undkomma mig, de stackarna. Vilken tur att jag målat naglarna också, ifall jag någon gång tar av mig vantarna.



Jennie och jag funderar på att hyra snowboard en förmiddag eller liknande, får se hur det blir med det. För övrigt blir det skidåkning..

Nej, nu ska väl det sista packas innan det är dags att köra och hämta mor som ska köra oss vidare till Volvo..

Kommer sakna dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0