the sun is shining on me

Nu sitter jag här hemma i bikiniöverdel på baksidan, riktigt gött ska ni veta!

Var uppe och iväg till gymmet vid tio idag. Tanja var i tid (kors i taket) och vi gymmade på bra. Dock så tror jag att jag sträckte mig lite lätt i vänster baksida lår. Så fick springa på det jävla löpbandet en stund innan jag fick fortsätta gymma.
Efter gymmandet hade jag turen att få gå och äta lunch med mor och hennes arbetskamrater. Samtalsämnena var väl inte på den högsta nivån, men sånt gillar jag.
Åkte sedan och hämtade en borr på pappas jobb, och nu stter jag här.

Ska kanske iväg till Vicky för att umgås och titta på handbollen, Hammarby-Alingsås. Beroende lite på hur hon mår, sjuklingen. Heja Alingsås! Erik kommer att ha en blåsvart slips på sig, tack vare mig. Tjoohoo!



Pratade med Ia precis.
Kände verkligen då att jag saknar handbollen, och då har den inte börjat..
Men jag vill nog inte vara någon annanstans än i Kärra, eller Eslöv, med mina vänner. Tänk vad bra det hade vart om jag hade fått träna med Kärras A-lag, och spela med Kärras B-lag. Typ drömmen..


Jag frossar i lite bilder från VIckans och min underbara semster i paradiset. Längtar tillbaka. Då var livet bra härligt. Inga problem. Bara sol, rom och hav..
Och en hel del killar, för vissa av oss..

Kommentarer
Postat av: Vicki

haha många killar för dig ja ;) tur att du är hemma nu så det blir lite lugnt :)

Snart 1 juni och då väntar min middag på Kärrakrogen, mums!

2009-04-28 @ 17:27:33
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0