Hemsedal

Hel sjukt kul helg med helt underbara människor.
Det har blivit mycket skid/snowboard åkande, en del cider/öl drickande, lite solande, många glada skratt och en jävla massa korttagande. Och det blev som jag befarade, jag fick laga en hel del mat. Plus att jag fick göra gröten till frukosten, men med tanke på att jag jobbat i kök innan och lagat gröt till ett x antal personer så var detta ingen svår match för mig inte.

Jag åkte snowboard sista dagen, och det gick riktigt bra. Har ju bara åkt två gånger innan, men nu släppte det verkligen. Jag åkte jättebra och ordentligt. På eftermiddagen lurade Andreas och Jocke in mig i Fun Park och jag fick hoppa på hopp. Flög som en vante, men ramlade bara på ett hopp. Men oj vad jag skrattade. RIktigt kul var det.

Sedan måste jag bara säga att på After Skin på lördagen fick Lillan, Malin, Jennie, Killie och jag komma upp på scenen och sjunga "I'm yours" inför alla (Jessica satt utanför då). Gud vad vi ägde. Och sen efteråt vinkade vi glatt till publiken och gick ut därifrån. Klockrent!
Det enda som var tråkigt med helgen är bara att vi inte kunde vara med på After Skin på riktigt då vår buss hem gick tidigt. Men allt annat har varit bra, om man inte nämner översvämningen då..



Lite smått & gott från helgen:

- Norskt Märsta
- Lillan, Willie, Killie, Malte, Fagge & M Sköld
- Pratade fonetiskt hela helgen
- Palles mamma var med
- Det är så synd att du är så söt
- "Negrer bajar mörkt, *censur* bajar vitt" - Jessica
- Bygg inte hus på en sandig strand
- McDonalds damen Eva Käll gick på något
- Willie till B-laget!
- Delad bastu på damernas
- Någon hade en ful tatuering på bröstet
- Bada i ån
- Du måste bygga huset på ett berg
- "Jag gör knäcken i år" - Rudolf i Sunes Jul
- Kiosk-Berit
- Gud vilken ful tatuering det var
- "Någon som ska med och bada?" - Jessica & Håkan
- Sunes Jul
- Fagge till B-laget
- "Varför är det ingen som kissar?" - Jessica vaknar upp
- Malin skrämde Sarorna + Jennie och Jessica
- Malte till B-laget
- "Jag kommer snart, ska bara äta upp M Skölds godis" - Lillan
- "Då kan man äta frukost" - Ramus
- Jessica trodde att Jocke väntde på Maria i bastun
- Maud tar en sup på morgonen
- M Sköld till B-laget
- Jessica försökte att skrämma Sarorna, lyckades dock inte så bra
- En stadig grund som inte rubbar sig
- Sjunga på scenen
- Jessica hittade en telefon
- Killie går som Kjelke
- Lillan till B-laget
- Vi möttes av nakna människor i bastun
- "Han har ingen dålig morfarbaja" - Jessica
- "Jag får orgasm bara jag ser den" - Maria
- Killie till B-laget
- "Hallå bejbi" - Jessica till Håkan när han kommer in i bastun
- Bärskanin
- "Stoppa kuk i munnen och var glad" - Lillan
- "Jennie, är du allergisk?" Jessica en kvart innan klockan ska ringa
- Översvämning
- "Då är det mina kex ju, sluta äta!" - Lillan
- "Walt Disney får man väl inte säga?" - Jessica visste inte att det var en snubbe
- Thomas från brummen


Ni förstår nog inte så mycket, men jag skrattar bara jag läser det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0