booooring

Idag var det tänkt att Linn och Steffi skulle honka på mig till gymmet. Svikare som de är hinner de inte.
Och jag pallar inte gymma ensam, så jävla trist. Och alla andra har ju ett lag att gymma med, men inte jag inte..
Så vad ska jag göra?
Tanken slog mig att jag kan gymma med Johan, han är ju nästan alltid i gymmet när jag är där. Dock är han där med massa andra plus att han nog tar 4-5 gånger mer än det jag tar i vikt.
Hade vart bättre om Ali hade varit här, då kunde jag gymmat med honom. För han han kan knappast ta mer än vad jag gör. Mohaha!


Ikväll kommer Jennie hit, och imöra är jag ledig. Då ska vi fixa lite; växla pengar, packa väskor och massa sånt. Sedan jobbar jag halvdag på torsdag, efter det bär det av mot Hemsedal och högre höjder. Vi blir ändå ett gott gäng:
Jessica, Malin, Jennie, Sara K, Lillan och jag. Jävla röj i backern, så håll er undan ffs!
Sen så stannar Jennie kanske lite längre i nästa vecka. She makes me happy!

Ikväll ska jag kolla på handboll på tv, IVH-Skövde. Hejar på IVH då jag känner fler folk där än i Skövde.
Plus att jag hoppas på Eslöv-IVH i finalen, hade vart kul med lite skräll.
Det lär dock inte bli så, men man kan alltid hoppas..
Heja Lina, Lisa, Maria, Annica och alla ni andra!



googlade på bilder på IVH Västerås..
och vem lägger sig längst fram?
han påminner om en annan..


Kommentarer
Postat av: C.S

snällt=)

2009-04-21 @ 17:41:59
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: C.S

snällt=)

2009-04-21 @ 17:42:03
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Broström

Söt du är! =)

2009-04-22 @ 02:46:39
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0