give me a smile and try

Igår var jag så arg. Så arg på den jävla hockeyn som bara tar bort alla bra program. Fick varken se Christine eller Brothers & Sisters. Och idag tar de väl bort Fråga Olle. Men då ska de få se på annat!

Fast, det är väl som Maria Broström skrev till mig: "Så hade det inte låtit om det var Frölunda som spelade". Och det är väl till viss del sant, men nu spelar inte Frölunda och då låter jag så!

 

Idag har jag jobbat 7-16.30. Hyffsat lång dag, men jävligt gött när pengarna kommer. Det går bra nu..

 

Imöra blir det en lång dag. 

Jobb 8-16. Påsklunch, gott

Gym 16.15-?

Brorsan ska hämtas på centralen 17.50 (hinner jag?)

Kusinen och hans flickvän kommer från Stockholm

Maten ska tryckas i sig

Sedan ska man ut och göra stan osäker. Och ja, stan är ganska osäker när jag går ut.

Får se vilka jag får med mig bara..

 

Och nu är hockeyn avslutad för denna säsong, tjoho!

 


Kommentarer
Postat av: Broström

Jag skrev väl iofs att VI inte hade låtit så om det var Frölunda som spelade? ;) Jag höll ju med dej. =)

2009-04-09 @ 22:17:15
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0