this makes me happy, today

Jag undrar om Vicktoria och jag var på samma resa till Karibien. För enligt henne var det en hel del killar för min del, och enligt mig var det helt tvärtom.. Men om jag berättar min version och hon sin så kanske vi ska kunna lösa det?




När jag känner mig deppig brukar jag lyssna på musik. Ibland lyssnar jag på deppig musik bara för att deppa igenom, för att sedan komma ur det och gå vidare. Men just nu känner jag att det är för tidigt för att försöka "komma över det". För jag vet att jag snart igen skulle bli depp över detta igen. Därför lyssnar jag på musik som gör mig glad, denna gång blir det riktigt svenska låtar. Som den "svenne" jag är..
Så spellistan är fylld av låtar från GES, Gyllene Tider, Galenskaparna & After Shave, Magnus Uggla och Tomas Ledin.
Sån musik kan verkligen få mig sådär töntigt glad..


Kommentarer
Postat av: Vickan

jag förstår ingenting ;)

2009-04-28 @ 20:42:37
Postat av: Broström

Oh. GES är så grymma.

2009-04-28 @ 21:29:09
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0