I'm awake

Kul att vakna 07.24 när man är ledig. För nu är jag ganska säker på att de inte ringer mig från jobbet.
Senaste tiden de ringt är tjugo över åtta, och skolan börjar nio. Så det känns lite sent att ringa senare än så. Är dock inte jätteledsen för att jag inte får jobba idag, då de har lovat riktigt fint väder. Ligga hemma på baksidan och pressa, det är vad jag ska göra!
Måste dock plocka undan lite här hemma, pappa kommer hem imöra. Och ligger mina grejer som det gör nu blir det ett herrans liv. Och det orkar vi inte.. Men vad tar det att plocka undan, fem minuter kanske? Och då kan jag göra det innan solen kommer fram ordentligt på baksidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0