congrats, Mayra!

Legat ute i solen hela dagen idag också. För himla gott, du.
När jag skulle gå in i huset förut satte jag på mig min bikiniöverdel för att inte skrämma ihjäl de stackarna som går förbi och t ittar in genom fönstren. Fast egentligen, då får de skylla sig själv.
Anyway. Ja g knäppte överdelen och reste mig upp. TJOFF! Så hade den knäppt upp sig, trodde jag. Men icke, den hade gått sönder, d en hade släppt i knäppet typ. Det måste bero på mina enormt stora bröst. Kan inte vara något annat. Absolut inte att den snart är två år gammal och att det är en favoritbikini som använts flitigt.. Absolut inte!



Snart kommer Natta och Jeffan. Vart i duschen och fräschat till mig. Sedan bär det av till Mayra som fyller år idag och har bjudit dit hem sina vänner. Sedan åker vi väl in till stan och stökar till såhär på Amatörernas Afton.




8 dagar kvar till Sthlm. Laddar..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska förhoppningsvis börja jobba i norge :)

2009-05-01 @ 22:55:01
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0