am I sick ?

Lite tråkigt att när man slänger på luren i örat på någon blir effekten inte lika stor i mobilen som i vanlig stationär telefon..


Det känns lite konstigt, som om jag är sjuk eller något. Nu har jag suttit hemma hela dagen, förutom den stunden jag var i Partille hos Camilla och fixade håret. Älskar att göra det hos Camilla, hon gör verkligen precis så som man vill ha det..
Anyway. Jeffan kom förbi innan träningen för ett kort besök. När hon gick kändes det verkligen som att jag är sjuk. Hon drar vidare till träningen och här sitter jag. Enda anledningen till att jag inte skulle träna borde vara för att jag är sjuk, varför skulle jag inte annars träna? Ja, det känns skumt och inte alls kul. Men det är väl bara att vänja sig. Det är såhär det kommer att vara framöver.. Hade varit lättare om jag hade jobbat idag.
Sen också, när jag bad Jeffan att hälsa till gänget såg hon på mig med en liten sorgsen blick. Hon tycker nog det här är minst lika tråkigt som jag tycker. Och det vet jag fler som gör också..


Och inte blir det roligare när jag precis läste på Carolines blogg att Jenny Holmgren har blivit klar för att vara med i ledarstaben i Kärra. Hon är ju den bästa jag vet. Älskar henne. Fy faan. Men tack, gör det här värre för mig än det redan är..



Men nu är det såhär, och det hade kunnat vara värre. Får försöka att se det hela på ett annat sätt, hur det nu är möjligt. Men jag ska försöka iaf, mer än så kan jag inte göra..


saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Broström

Men jag fattar verkligen inte. Varför får du inte ens spela med B-laget?? Ska de satsa på småtjejerna, eller vadå?

2009-04-28 @ 21:35:04
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0