fat chick

my head is spinning
boy, i'm in a daze

Jobbat idag. Det var roligt. Grabbarna på jobbet diskuterade det här med tvättbrädor åså. Andreas sa att han hade enn torktumlare och Mattias förstod inte vad han menade så jag fick förklara för honom. Då skulle Mattias helt plötsligt visa bananen, och jag kände att det var dags att lämna det rummet..

Efter jobbet träffade jag mami på Backaplan för att köpa termpbyxor till mig. Det gick bra, de satt som gjorde för mig. Men shit, jag går bara högre och högre upp i storlekarna. Snart är jag stor som ett hus.



Måste kolla igenom min ekonomi lite nu. Har ju köpt termobyxor, ska åka till Hemsedal till helgen, Stockholm om några veckor sedan en Adidasjacka. Och det är sånt som jag bara MÅSTE ha/göra. Får kanske låna lite från resekassan så länge.
Alla biljetter till Stockholm är beställda och boendet är fixat. Faan vad bra vi ska ha det. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0