I hate this

Så jävla tungt. Just nu är det inte kul alls.
Var precis och redovisade Sverige Lotter, även det för sista gången.
Så nu är väl allt gjort för sista gången?

Sista lagfesten avklarad (dock kunde jag inte vara med på den sistasista).
Sista träningen avklarad (long time ago).

Fy faan. Tårarna vill inte sluta rinna. Hoppas att det bara är tillfälligt. Men vet att det kommer att var jobbigt ett tag framöver, det kommer det. Men är glad att det kommer att hända mycket framöver nu. Till helgen är det först 20-årsfest för Mayra, sedan åker jag till bror över helgen och hjälper till för att flytta. Helgen efter åker jag upp till Stockholm och tittar på SM-finalerna och festar tillsammans med mina bästa, Vicktoria och Jennifer. Sedan får jag väl åka ner till Eslöv och hälsa på eller något. Karlshamn kanske. Ja, vi får se. Något måste jag göra, om jag inte vill gräva ner mig totalt. Det kommer vara jobbigt nog ändå..



Det blev väldigt mycket jobbigare nu när jag vet att Jenny ska vara med i Kärra. Tror inte att någon förstår hur mycket hon har betytt för mig, hur mycket hon har hjälpt och stöttat mig. Det skulle vara Jennifer som förstår isåfall.. Det känns riktigt jävla tråkigt att jag inte får vara med när hon kommer. Jag vet att hon hade kunnat lyfta mig ett snäpp, eller några..




Kommentarer
Postat av: sara

Jenny, hon är faktiskt helt jävla fantastisk!

Vad man saknar skolan alltså..



du är ju också rätt fantastiskt..

Kom till ahk, så kan ja lira lit me!

2009-04-27 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0