what a weekend

Vet du? Nu är jag här igen.

En lång helg med underbara människor. Soffie kom i fredags. Kollade på Så ska det låta, Singing bee och Kate & Leopold. Jag somnade dock till det sista där. Sedan somnade vi båda til Föräldra Fällan (världens bästa film, för övrigt).

I lördags åkte vi ut till Ytterby för att hitta termobyxor till mig. Det gick inte så jättebra. Åkte istället in till stan, för att leta vidare. Istället för termobyxor fick jag köpt en klänning, leggings, örhängen och hårsnoddar. Kanske inte vad jag behövde just nu, men ni vet ju hur det är med mig..

Sedan hem til mig för att vila lite, åh så gott jag somnade. Fixade maten, sedan dök även Annie och Linn upp. Jag stod för grillandet, grill-master som man är. Maten smakade gott och sällskapet kan man absolut inte klaga på. Annie åkte iväg och Tanja dök upp istället (Sanna, avis?). Åkte in till stan där jag fick snacka in oss på Valand. Börjar bli min grej det där med vakter. (Som om det inte var det innan =P)
Simon och Axel slöt upp med oss, men sedan försvann Simon för att dyka upp när vi var på väg hem. Klockrent!

Bilfärden med Hassan hem var det bästa. Linn var dock väldigt nervös: "SVÄNG!!"



Idag var vi i Lillekärrshallen tidigt för att hälsa på Annica och andra. Sedan hem till mig för att käka frukost, spaghetti och köttfärssås. Efter det släppte Jeffan och jag av Sofia Sundbäck på stationen. Åkte vidare till Frölunda för att slå ihjäl några timmar på Frölunda Torg. Det var inte jättelätt för en bakfull Maria och en sjuk Jennifer att försöka hålla humöret uppe när ingen av oss har pengar att köpa grejer för. Istället satte vi oss på donken och käkade, Carro dök upp och vi fick gå några ärenden med henne. Sedan till Heid-hallen för att kolla våra herrar köra över Heid, ännu en gång.
Snabbt till Partille för att se Sävehof-Eslöv. Tyvärr förlorade Eslöv. Dock hade de nästa hela matchen, men det räckte inte till. Jeffan fick sedan tokköra till stan för att gå på middag, Kärras herrar och damer. Det var en trevlig middag, jävligt god och jag trodde aldrig att jag skulle sluta äta. Folk gav mig deras köttbitar och jag vet inte vad..
Jennifer och jag lämnade dock tidigt då vi båda ska jobba imöra. Palla festa. Eller?
Det var iaf en Heidlös fest..



God natt på er alla.
I natt ska jag drömma liknande det jag drömde natten till idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0