what a sun(ny)day

Det blev utgång även igår. Efter att ha kollat när Anton spelat hockey shoppade mamma och jag lite. Sedan kollade vi på våra herrars kval. De förlorade matchen, men lyckades hålla sig kvar i kvalet ändå..

 

Gick sedan hem, och fräschade till mig lite. Åkte sedan och hämtade Jessica. Efter det var det käk och sedan förfesta. Caroline Strömberg och Micke körde in oss till stan, mötte Mayra och begav oss till Parkan. Vakten tyckte att vi var tillräckligt söta för att komma in, tjoho!

Väl inne på Parkan dracks, dansades, tjötades och skrattades det en hel del. Hade riktigt kul..

Sen vet jag inte om någon såg min vurpa. Ramlade i trappan, i slow-motion. Så jävla roligt. Carro och Jessica stod bara och skrattade. Då kommer det fram killar till mig och hjälper mig upp och skäller på de för att de skrattade åt mig. Men jag kan inte klandra de, det var riktigt kul.

 

Åkte sedan hem till mig och sov. Och idag har vi bara legat i soffan och tagit det lugnt. Kollat på en hel del Vänner avsnitt.

Tittade även på "Jag vill inte leva detta livet". Handlade om några killar från Kärra som fastnat i GHB-träsket. Känns hemskt att se de, för man vet vilka de är. Det var verkligen konstigt att se Henke så stor, han har aldrig varit riktigt stor liksom. Vi blev dock väldigt irriterade på de jävla doktorerna, varför hjälper de inte killarna?

Jag hoppas iaf att de lyckas ta sig ur det. Känns hemskt att det ska sluta som det gjorde för Johnny, som tog livet av sig.. Usch.

 

 

 

Men nu sitter jag här själv. Eller ah, mor sitter här också. Men Jessica och Carro har åkt nu.

Jobb imöra, 7-16.30. Halvkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0