what to wear

Alltid samma velande. Fram och tillbaka, nästan varje kväll det vankas utgång: "Vad ska jag ha på mig?"

Inte så att jag kan säga att jag inte har några kläder. För kläder, det har jag gott om. Både så det räcker och blir över. Så där är jag lugn. Men man vill ju ändå ha en känsla som säger: "Åh, det där vill jag ha på mig ikväll". Hade en sådan känsla förut, men den försvann nyss. Varför spelar ingen roll, den bara gjorde det.

 

Så nu har jag krupit in i min lilla walk-in-closet och hoppas att få hitta något jag vill ha på mig. 
Håll tummarna för mig!



Kommentarer
Postat av: carro

nåt blått kanske?

2009-04-03 @ 19:58:23
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0