back home again

it's complicated
it's always is
that's just the way it goes
feels like I waited so long for this
I wonder if it shows?



Turkiet var bra. Toppen faktiskt. Vädret kanon.
Sällskapet gött. Ölen likaså.
Blev inte jättfestande då två av medlemmarna blev sjuka om vartannat.
Men vi hade det bra. Träffat massa nya människor.
Och äkta kärlekar. De turkiska männen vi träffat på är ju världens bästa.
Ingen av de är otrogen mot sina flickvänner.
Om de mot förmodan skulle vara det mot nuvarande skulle de aldrig vara det mot oss.
Och då menar jag verkligen ALDRIG!

Sista kvällen hamnade jag i chocktillstånd. Var rädd att behöva gå i terapi.
Tror dock att det ordnade upp sig för mig till slut..
Men har fortfarande svårt att smälta saker som skedde. Helt sjuka grejer.
Konstiga grejer som händer när utomlands och alkohol är inblandade..
Kan kanske berätta om det en annan gång för de som vill veta.
Men inte här och nu.


D hämtade oss och körde oss hem.
Sedan blev det FöräldraFällan får vår del.
En väldans bra film!

Kommentarer
Postat av: C.S on Fire!

Du har vart utomlands, missat civilisationen, klart du inte vet! Men du märker säkert..... o jag håller med tummarna:(

2009-08-31 @ 14:40:32
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0