boattrip

Jag är trött. Så jävla trött. Vill ni veta varför?
Jo, det ska jag tala om för er. Jag har inte sovit mer än kanske högst en kvart
sedan mamma ringde och väckte mig igår. Dvs klockan 13.45. Igår alltså.
De blir väl ungefär 30 timmar om man räknar lite snabbt. 30 jävla vakna timmar!
Inte konstigt att jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes här
med datorn i knäet. Var riktigt nära att jag gjorde det alldeles nyss.

Men jag måste hålla ut. Några timmar till. Sen ska jag sova. Ända till klockan sex imöra bitti.
Förstår ni hur länge det är? Inte alls, men alltid bättre än något.
Sen blir det bio med älsklingsVickan. Ska bli trevligt. Ska bara försöka hålla mig vaken.
Får sätta tändstickor på ögonlocken så jag kan hålla ögonen öppna..

Dagen idag har spenderats ute på havet. I vår båt. Vi åkte en sväng runt Tjörn.
Alltså runt hela ön med båten. Stannade till på Klädesholmen och åt nog
den godaste räkmackan jag någonsin ätit. 200 g räkor. Fatta hur mycket det är..
Sedan åkte vi ut till en holme där kompisar till familjen låg.
Bad och solning. Bror och pappa åkte vattenskidor. Jag orkade verkligen inte.
Sen hatar jag de jävla brännmanetsjävlarna! De borde ha ett skott i pannan allihopa!

Nej, nu ska jag försöka att inte somna sittandes. Borde kanske ställa mig upp.
Men känner jag mig själv skulle jag nog kunna somna ståendes också..

Kommentarer
Postat av: vickan

jag håller med till 2000 om manetjävlarna!

2009-08-06 @ 21:46:07
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Sara Hasl

Jag saknar dej!

2009-08-07 @ 05:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0