congrats, dude!

Idag, mina vänner, fyller en kompis till mig år.
En riktigt underbar tjej som jag tyvärr inte umgås med längre.
Det finns liksom inte tid. Och jag vet att man borde ta sig tiden.
Och man försöker, men så skiter det sig.
Men även om vi inte umgås något nu, så älskar jag henne ändå.
Och vet att hon finns där för mig, om jag skulle behöva prata.




Det fastnade några andra på bilderna också,
men jag trot ni förstår vem jag syftar på.
Min älskade Emelie Lindenhall.
Ni vet hon som älskar korv och som inte kan säga shorts.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gumman vad söt du är, och vad glad jag blir! sitter här och är tårögd.. jag älskar dig också, och det hoppas jag du vet. Underbara du! tusen tack!! massa pussar och kramar! hoppas vi ses snart<3

2009-08-13 @ 21:46:52
Postat av: emelie

namnet kom inte med i förra inlägget men antar du vet vem det var ändå;) hihi..

ska vi ha en konversation under sju minuter om mina shorts? ;) hihi puss!

2009-08-13 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0