fatso

Det är när man duschat, rakat benen och smörjt in hela kroppen
som man riktigt känner hur fet man är.

Det gör jag iaf. För då, då riktigt känner man hur låren slår emot varandra.
Fastnar i varandra. Nästan så att det tar tvärstopp och man faller pladask.
Nästan. Men det händer inte..

Tog ett långbad och skötte om kroppen. Rakade benen åså.
Blir förmodligen utomhusbad imöra och jag känner mig ofräsch
när jag inte ser mina ben, allt hår är i vägen. Då måste jag raka de.

Hade med mig datorn in och lyssnade på go, lugn musik.
Sjöng självklart med. Så jävla underbart var det att ligga där, helt enkelt.

Vill ni veta min playlist?
Keri Hilson-Knockyou down
Sonja Aldén-Du får inte

Mr. Big-To be with you
Heartland-I loved her first
Savage Garden
-Two beds and a coffe machine
Jessy-Dancing in the dark
Erik Linder-Utan dina andetag
Rihanna-Unfaithful
Ryan Cabrera-It's you
Chantal Kreviazuk
-Leaving on a jet plane
Sade-By your side
Åsa Jinder & CajsaStina Åkerström-Av längtan till dig
Sara Löfgren-Kär var det sista jag ville bli

Så bra hade jag det.

Kommentarer
Postat av: Broström

Å fan! Jag känner tvärtom! Känner mej mycket smalare och brunare när jag har rakat benen. =)

2009-08-06 @ 22:21:17
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0