i miss you so much

Jag skulle jobbat imöra. Men känner att jag inte har den orken att klara det imöra.
Och nej, det har inte att göra med att jag är lat åså. Nej. Men med tanke på att jag
lipat en hel del de senaste dagarna + att jag lipat några gånger idag kommer det bli
en tuff dag imöra.

För imöra är det 5 år sedan Anders "Walle" Wallin gick bort.
5 år sedan. Jag kan ännu inte fatta det.
En kille som ALLTID funnits där, ända sedan dagis, bara försvinner på en minut sådär.

Jag kommer hem från ett riksläger, träffade honom en dag innan vi åkte iväg.
Samma kväll som jag kommer hem händer det overkliga, Anders kör omkull och dör.
Det finns ju inte.
Tror ingen förstår hur jag känner, hur jag mår. Men de här dagarna är extra svåra.
Som Cattis sa idag när jag träffade henne: "Det är alltid jobbigt de här dagarna..".
Och det är det fan. Även om jag tänker på Walle i stort sett varje dag är det extra
jobbigt dagarna då det närmar sig årsdagen av hans bortgång..

Faan.

Himlans tur att man han underbara jobbarkompisar som förstår en och hjälper en att lösa ersättare..

Kommentarer
Postat av: Broström

Skickar en kram!

2009-08-03 @ 01:51:12
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0