I need you




Jag är fortfarande trött. Men idag ska jag inte sova middag. Idag ska jag lägga mig tidigare och verkligen försöka att somna i tid. Inte ligga vaken till halv två, två. Idag vill jag var inne i min REM-sömn vid den tiden.


Fick gå lite tidigare från jobbet idag, skulle hem och kolla på mitt fd lag Kärra. De skulle möta Gjerpen. Och de vann väl ganska stort. Var kul att se de spela. Var kul att se Jeffan, Palle och Stina spela idag. Gjorde riktigt bra ifrån sig. Sen var det kul att se Jessica ta för sig också, ändå ganska ny i laget.
Satt med Marielle och pratade en massa strunt. Skrattar som faan, varje gång man är med henne. Så det gillar vi!
Var också kul att träffa Boman, även om det bara var i några sekunder..

Ikväll blir det lugnt. Funderar på om jag ska titta på Pianisten ikväll. Minns att jag sett den i skolan någon gång och vad jag tror så tyckte jag att den var bra då. Får se om jag minns rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0