i'm back

Jag lever. Om ni skulle undra.

Har inte blivit mycket sittande vid datorn de senaste dagarna. Varför? Jo, det ska jag säga dig. Jag har jobbat. Någon får ju föra Sverige framåt. Därför jobbar jag från i fredags till på torsdag.
Efter jobbet i söndags beställde jag hem ÖIS-Blåvitt matchen. Självklart vann Blåvitt, vad annars liksom? Sedan gick jag över till familjen Kjellströms näste och bliev masserad av Katarina. Jag hade nämligen gjort något konstigt med ryggen/skuldran på högersida. Det gjorde ont. Riktigt ont. Vet inte vad jag har gjort, men det gjorde så ont att jag inte kunde sitta upp vanligt. Tårarna bara sprutade..

Tror att massagen hjälpte, för nu känns det bara ytligt. Innan kändes det inne i kroppen liksom, nu utanpå.



Igår efter jobbet mötte jag upp Elin och Amanda. Bytte till de kläder de hade med sig till mig. Sedan blev det Lotta på Liseberg. Det var trevligt. Elin och jag stod och sjöng så det stod härliga till. Tycker synd om folket runt oss. Men de får skylla sig själva.


Nu sitter jag här. Näsan är mer täppt än annars, halsen värker och jag nyser ibland. Mindre skoj.
Hade ju tänkt att bege mig ut för en löprunda. Men så blev det inte. Istället var Elin och jag på en prommis i en och en halvtimme. Det var skönt. Och välbehövligt.
När man äter så mycket (läs: mega mycket) som jag gör och tränar så lite som jag gör (läs: ingenting) kan det lätt bli att man känner sig fet. Man inbillar sig att magen hänger över. Så istället för att sluta äta börjar jag att motionera. Det är inte riktigt min grej att sluta äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0