i'm sick

Det är synd om mig. Verkligen jättesynd.
Jag har ont i hals och rygg. Huvudet värker det också.
Näsan rinner och vill aldrig ta slut.
Det gör ont när jag sväljer, ont när jag hostar.
Och här ska jag åka till Turkiet om fem dagar.

Ska ringa vårdcentralen tidigt imöra. Hopas att få tid imöra också.
Innan fyra, för då måste jag åka till jobbet. Ska jobba sovande jour.

Men kul om jag skulle få antibiotika!
Kul att käka massa piller i Turkiet.
Inte få smaka någon alkohol. Inte roligt. Även om alkoholen inte är allt..
Men ändå. Man vill ju ändå kunna dricka lite åtminstone.

Nej nu är jag sur och förjävlig. Mina föräldrar är inte hemma.
Detta leder till att jag inte vågar gå och lägga mig.
Men jag måste nog det ändå.
Kommer någon in och mördar mig, då gör de det..
Så är det bara.

Everything happens for a reason..

Kommentarer
Postat av: Patti

Tänkte bara informera att det inte är någon fara att blanda antibiotika med alkohol.. Kollade upp det dära sist jag va sjuk :P

2009-08-19 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0