i'm still tired

Jag är fortfarande trött. Somnade strax efter elva igår. Klockan ringde kvart över sex. Visst hade det varit helt okej om det hade varit sju timmar en vanlig natt, men nu hade jag ju inte sovit sen 63 typ. Därför har jag varit trött idag. Snällt av Kristin att låta mig stänga ögonen lite under dagen. Annars hade jag inte överlevt.

Vickan hämtar mig om lite mindre än två timmar. Sen ska vi gå på bio. LA Gigolo, eller något sånt. Har ingen koll. Det är Vickan som står för bokandet och betalandet. Hur snäll är hon inte som bjuder på bio liksom?

Helgen blir för övrigt lugn då jag jobbar i helgen. Någon får ju föra Sverige framåt..

Nu ska jag antingen vila eller äta innan bion. Eller om jag gör både och.
Frågan är bara vad man ska ha på sig på bion. Är det för kallt för shorts tro?
Egentligen hade jag velat gå i träningsbyxor, men det gör jag ju nästan alltid annars på bio så det hade kanske varit kul med något annat någon gång..

Ha det så kul ikväll, alla som ska ut och parta.
Och ni andra också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0