i'm such a bad person

Jag är en dålig person. Nog världens sämsta. Finns faan ingen sämre person än jag.
Jag skäms. Skäms som in i helvete. Det är oförlåtligt. Man får inte göra det jag gjort.
Och jag är ledsen. Riktigt ledsen. Så ledsen att jag gråter.
Det var inte såhär det skulle vara, inte såhär det skulle bli.

Igår, den 13e augusti, fyllde världens bästaste Tanja år.
Och jag, Maria Sköld, glömde att gratta henne!
Det finns inte. Det finns inte på världskartan!
Hur ska jag nu kunna gottgöra det här?

Och hur faan kunde jag missa att gratta henne.
Inte så att jag glömde det, snackade ju med henne två timmar innan klockan
slog över till hennes dag. Då snackade vi om det.
Men på själva födelsedagen var tankarna någonannanstans..

HELVETE!


Hoppas hon kan förlåta mig.
För det kan faan inte jag. Inte på länge iaf..


(ni tror säkert att jag överdriver, men jag mår verkligen dåligt över detta)



Grattis iaf!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Köp henne nåt fint (tex flera kilo choklad!!!) så blir hon gla! She forgives u!

2009-08-14 @ 10:04:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0