it's gonna be great

Nu sitter jag här. Nästan klar för kvällen. Åhnej, nu ljög jag.
Halvsminkad bara. Håret ska fixas, mer make-up och sen det värsta.
Kläder. Vilka kläder ska jag ha på mig idag? Vet inte vad jag känner för idag.
Det beror lite på hur de andra har tänkt sig att gå klädda..

Sanna ligger däckad i min säng. Hon har inte rört många fenor sen vi kom hit.
Bakis som in i helvete. När jag hämtade henne och Soffie efter jobbet vid åtta imorse
var hon fortfarande full. Bra jobbat!
Snart ska vi gå på det, igen för deras del.
Ska bli kul.

Men först är det Plankstek Kärra Krogen som gäller. Så jävla gött ska det bli!
Soffie har aldrig ätit Planka. Hon har verkligen missat något. Och nu får hon det
bästa av bästaste plankor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0